20121209

Just do It

Varit och tränat idag.
Om ni undrar hur det går med träningen så går det riktigt bra :)
Jag tränar minst 3-4 ggr/veckan och det känns sjukt bra att träna. Älskar verkligen känslan man har efteråt och den varar inte bara en dag utan i flera dagar efteråt, man känner sig liksom så lätt och energirik.
Det är orsaken till varför jag tränar, det och att bli fit, så jag känner mig nöjd i mitt eget skinn.

Nästa vecka blir det förhoppningsvis 5 träningspass, beror på hur myk tid jag behöver för att få klart mina skoluppgifter men jag tror de ska gå bra :)

Tränar ni? Hur ofta? :)
________________________________________________________________________________________________________________________________
Been to the gym today.
If you were wondering how it's going with my training, it's going really well :)
I train at least 3-4 times/week and it feels so awsome to train. I really love the feeling afterwards and the good thing is that it dosen't just last for one day but for several days afterwards, I feel so light and have alot more energy you know.
That's the reason why I train, that and to become fit, so I can feel comfortable in my own skin.

Next week I'll train 5 times I hope, it depends on how much time I need to finish my school assignments but I think it will work out. :)

Do you workout? How often? :)

1 kommentar:

Sara sa...

5-6 ggr/vecka, men de vet du redan! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...