20130209

The Perks of being a Wallflower

Såg äntligen denna underbara film igår kväll. Har väntat länge på att få se den dvs. sen i höstas då jag såg trailern för första gången. Den kom dock inte på bio här på vår lilla ö, vilket jag anser att var jättesynd men de trodde väl inte den skulle sälja så bra...

Men iaf! Igår såg jag den och jag säger bara SHIT vad bra den var! Jag är väldigt imponerad av skådespelarna, regissören och ja allt annat som gjorde att denna film blev som den blev.
Jag kan dock inte jämföra med boken då jag inte läst den men jisses vilken bra film! :D

Den går rakt in i hjärtat och berör en djupt. Man får se hur en ung pojke kämpar med sitt förflutna som innehåller så mycket mörker och hur han tacklar vardagen. Se den och bli berörda <3
________________________________________________________________________________________________________________________________
Yesterday night I saw this movie, al last! I've waited a long time to be able to see this one because the cinema here didn't show it when it started airing, I don't know why... probably because they thought it wouldn't bring in any money...

But anyway! Yesterday I saw it and OMG it was so good! I am very impressed with the actors, the director/producer heck everyone that had a hand in this movie.
I can't say how good it is next to the book because I haven't read it but shit this film is awsome! :D


It goes straight through the heart and it thouches it deepley. You follow a young boy who fights with his past that holds so much darkness and see how he gets through his everyday life. Watch it and be moved. <3

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...