20130301

Cool Stuff

Fick hem några grejjer på posten idag :D Alltid lika roligt att få hem nya saker.
Det ena paketet innehöll en "fringe bag" som jag köpt via eBay för några veckor sedan, mitt allra första köp från eBay! Jag är jättenöjd! Snygg och bra material, ser inte alls ut som att den bara kostade 14€ :D

Det andra paketet var från H&M som innehöll en liten hatt som jag länge varit nyfiken på och jag måste säga att jag gillar den och ser framemot att börja använda den ^^
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Got home some stuff today by the mail :D Always nice to get some new stuff.
In one of the packages there was a fringe bag that I have bought through eBay some weeks back, it is my first buy at eBay! I am really happy how it turend out! Gorgeous and good material, dosen't even look like it only cost 14€ :D

The other package was from H&M and it was a small hat that I've been curious about and I must say that I like it and I am looking forward on strat useing it ^^

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...