20130321

H&M Buisness

Nu är det ju snart dags för oss ungdomar som fortfarande studerar att börja sommarjobba (igen) så jag tänkte jag skulle visa lite tips på snygga kläder som man kan ha på sig på arbetsplatsen. Jag har själv alltid haft en tendens att klä mig tråkigt dvs. svarta byxor, vit skjorta och svart kavaj på jobb men nu tänkte jag ändra på det och ist börja använda kläder med lite mer färg, inte allt för mycket förstås! Men lite ^^

Så när jag såg lite av H&M's nyheter denna vecka fixade jag ihop detta kollage lite snabbt för att visa er vad som finns att välja mellan och hur man kan styla det. Allt du ser här går att matcha med varandra på olika sätt så var inte rädda för att uttrycka er mer på era arbetsplatser utan våga ta steget och använda mer färg och kanske en snygg blus ist för den traditionella skjortan! :D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...