20121025

Snowing


Det snöar i några delar av ön ikväll... jag har lite blandade känslor över det eftersom jag inte tycker om vintern men jag gillar verkligen den första snön, ni vet när det är riktigt kallt i luften och den nya snön knakar när man går på den och allting bara glittrar i solljuset... det är verkligen vackert.

Så, jag tror att jag gillar att det snöar... men jag vet att det inte  kommer hålla i sig, det kommer troligen att försvinna om några dagar eller redan över natten.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________
In some parts of the Island it's been snowing tonight... I have mixed feelings about that actually 'cause I don't like winter but I really like the first snow, you know when it's really cold in the air and it creeks when u walk on the new snow and everything glistening in the sunlight... it's really beautiful.

So yeah I think I like it, that it's snowing... but I know it won't last for long it'll probably disappear in a few days or already in the night.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...