20121016

Student+Dying

Håller på med skoluppgift från marknadsföringen och på något sätt går bara inte frågan in i huvudet...
Jag har läst den flera gånger om och jag måste hela tiden gå tillbaka för att kolla var det var de frågade om igen. Samma sak är det med texten jag försöker läsa - jag har INGEN ANING  om vad jag läser, det fastnar bara inte!
Jag har nog allvarliga koncentrationssvårigheter...
__________________________________________________________________________________________________________________________

I doing my Marketing homework right now and in some wired way the question isn't going in my head...
I've read it so many times and all the time I have to go back and check what it was about, over and over again. It's the same with the text I'm trying to read - I have NO IDEA what I'm reading, it just dosn't get into my head!
I have some srsly concentration issues...



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...