20130107

At Last

Jag har bestämt mig för att ta och låta min Nokia att gå i pension då den har börjat krångla med högtalarna och istället kommer jag att ta 
en Galaxy S3 på avbetalning :D
Jag är antagligen en av de få människor kvar som inte har en smartphone iaf en av de få som 
VERKLIGEN vill ha en men inte haft råd att skaffa den rätta.

Men imorgon kommer det bli ändring på det :D Visserligen måste jag betala av den varje månad i två års tid men det är smällen man får ta, 
ser så framemot att äntligen få ha en i min ägo :D
________________________________________________________________________________________________________________________________
I've decided to finally let my Nokia go in pension because the speakers have started to give up and instead I am going to take a Galaxy S3 on installment. :D
I am probably one of the few people left who as never own a smartphone at least one of those who REALLY want one but haven't been able to get the right one.

But tomorrow it's going to change :D Ofc I have to pay off the phone every month for two years but that's just how it is, I am really looking forward to have one of these in my possession. :D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...