20130125

This summer...

Eftersom jag är inne på slutetappen av min utbildning har det blivit dags att fundera ut ett slutarbete som ska skrivas och utarbetas nu i vår, sommar och hösten och sedan vara klart när vi går ut vintern 2013.
Eftersom detta är något som våra lärare har TJATAT om i lite mer än 2 års tid så har man ju redan funderat ut vissa "projekt" man vill göra.

Det som jag föreslog för handledarna och programansvarige att jag vill göra en film om Åland, en reklamfilm.
Jag kommer alltså själv spela in och redigera en film som kommer att visa Åland som en turistdestination, det kommer INTE att vara ett program utan det kommer att likna en reklamfilm med musik och text som varar mellan 3-5 min beroende på vad jag vill ha med.
Jag klurar fortfarande på detta projekt men det bästa är att jag redan har fått det accepterat av handledarna och programansvarige så nu gäller det bara att sätta igång och få det så bra det bara kan bli, spännande! :D
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Because I am at the beginning of the end of my studies it have been time to figure out what to do for my degree project which will be written during spring, summer and autumn and then it'll be finished  when I quit school in winter 2013.
And because our teachers have been NAGGING about it forever I have already given it a thought of what I would like to do.

So what I now suggested to my teachers is that I want to make a film about Åland, a commercial film.
I will on my own film and edit it and it will show Åland as a touristdestination, it will NOT be a programe it will just be like a commercial film with some background music and texts and it will last about 3-5 min bepending on what I want in it.
It is still a working project but the best thing is that my teachers have approved of it so no I can really bite into it and work more through it and make it as good as it can be, so exciting! :D


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...